Hei
Olen taas jälleen kerran aloittanut terveellisemmät elämäntavat ;) kuten melkein joka maanantai :):)
No, ei vaan tässäpä olis mun melkein joka-aamuinen aamupalani.
Löysin Prisman terveystuotehyllystä tuommoista painonhallintajuomaa, joka oli yllättävän hyvää.
Ohjeessa neuvottiin ottamaan juomaa 1.7 dl ennen ruokaa ja niin tein eilen ennen lounasta ja
minulle kävi niin että lounaan jälkeen oli pitkään kylläisyyden tunne. Ja samoin on ollu myös tänään.
Tämä on marja-mix maku ja toisena makuna oli muistaakseni citrus, jota ehdottomasti käyn ostamassa huomenna testiin.
Muuten aamupala koostui rahkasta, mehukeitosta, maca-jauheesta sekä chia-siemenistä. On hyvää ja tuolla aamupalalla pötkii pitkälle. Sekä tietty kahvia cashew-maidolla.
Mukavaa päivää!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti