Hei!
Nyt, kun lenkkeilykausi on jälleen korkattu, niin mikä sen parempaa, kuin hyvä janojuoma lenkin päälle.
Tähän juomaan laitoin mukaan jäitä, mansikkaviipaleita,kurkkuviipaleita sekä yhden siivun luomusitruunaa, joka luonnollisesti on hyvin pesty.
Makuaineet voi tietysti käyttää parin kerran uudestaan ja lopuksi syödä.
Kannattaa kokeilla, on todella hyvää!!
