Hei
Tällä kertaa kynnet pirteällä mintunvärisellä lakalla. Lakka on GelRocks kynsilakkaa jossa mukana oli itse värilakka sekä päälle laitettava geelilakka joka tekee kynsilakasta tosi kiiltävän.
Lakat ostin Prisman löytökorista puoleenhintaan. Hintaa jäi reilu 5e.
Ihanan kesäisen pirtsakka!
tiistai 16. kesäkuuta 2015
tiistai 9. kesäkuuta 2015
Hei
Olen taas jälleen kerran aloittanut terveellisemmät elämäntavat ;) kuten melkein joka maanantai :):)
No, ei vaan tässäpä olis mun melkein joka-aamuinen aamupalani.
Löysin Prisman terveystuotehyllystä tuommoista painonhallintajuomaa, joka oli yllättävän hyvää.
Ohjeessa neuvottiin ottamaan juomaa 1.7 dl ennen ruokaa ja niin tein eilen ennen lounasta ja
minulle kävi niin että lounaan jälkeen oli pitkään kylläisyyden tunne. Ja samoin on ollu myös tänään.
Tämä on marja-mix maku ja toisena makuna oli muistaakseni citrus, jota ehdottomasti käyn ostamassa huomenna testiin.
Muuten aamupala koostui rahkasta, mehukeitosta, maca-jauheesta sekä chia-siemenistä. On hyvää ja tuolla aamupalalla pötkii pitkälle. Sekä tietty kahvia cashew-maidolla.
Mukavaa päivää!
Olen taas jälleen kerran aloittanut terveellisemmät elämäntavat ;) kuten melkein joka maanantai :):)
No, ei vaan tässäpä olis mun melkein joka-aamuinen aamupalani.
Löysin Prisman terveystuotehyllystä tuommoista painonhallintajuomaa, joka oli yllättävän hyvää.
Ohjeessa neuvottiin ottamaan juomaa 1.7 dl ennen ruokaa ja niin tein eilen ennen lounasta ja
minulle kävi niin että lounaan jälkeen oli pitkään kylläisyyden tunne. Ja samoin on ollu myös tänään.
Tämä on marja-mix maku ja toisena makuna oli muistaakseni citrus, jota ehdottomasti käyn ostamassa huomenna testiin.
Muuten aamupala koostui rahkasta, mehukeitosta, maca-jauheesta sekä chia-siemenistä. On hyvää ja tuolla aamupalalla pötkii pitkälle. Sekä tietty kahvia cashew-maidolla.
Mukavaa päivää!
keskiviikko 8. huhtikuuta 2015
Makujuoma
Hei!
Nyt, kun lenkkeilykausi on jälleen korkattu, niin mikä sen parempaa, kuin hyvä janojuoma lenkin päälle.
Tähän juomaan laitoin mukaan jäitä, mansikkaviipaleita,kurkkuviipaleita sekä yhden siivun luomusitruunaa, joka luonnollisesti on hyvin pesty.
Makuaineet voi tietysti käyttää parin kerran uudestaan ja lopuksi syödä.
Kannattaa kokeilla, on todella hyvää!!
Nyt, kun lenkkeilykausi on jälleen korkattu, niin mikä sen parempaa, kuin hyvä janojuoma lenkin päälle.
Tähän juomaan laitoin mukaan jäitä, mansikkaviipaleita,kurkkuviipaleita sekä yhden siivun luomusitruunaa, joka luonnollisesti on hyvin pesty.
Makuaineet voi tietysti käyttää parin kerran uudestaan ja lopuksi syödä.
Kannattaa kokeilla, on todella hyvää!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



